Modele

ROWERY TRADYCYJNE

Rower Rodzinny 1.0

  • Rama: Family Bike – niski przekrok
  • Widelec: sztywny (bez amortyzacji)
  • Stery: łożyska kulkowe
  • Koła: 26′; obręcze stożkowe, aluminiowe, 
  • Piasty: Shimano, łożyska kulkowe, 
  • Szprychy: INOX 2,3 mm
  • Opony: Shwalbe 26 x 2,0
  • Błotniki: tworzywo
  • Hamulec przód: V-B Shimano
  • Hamulec tył: V-B Shimano
  • Przerzutka tył: 7 biegów Shimano Altus
  • Kierownica: aluminiowa, profilowana
  • Wspornik kierownicy: aluminiowy (bez regulacji)
  • Chwyty kierownicy: gumowe
  • Siodło: trekking (pianka)
  • Sztyca pod siodłowa: aluminiowa (bez amortyzacji)
  • Pedały: plastikowe, antypoślizgowe
  • Oświetlenie: lampy LED
  • Stopka centralna (umożliwia usadzenie dzieci w fotelikach, zapięcie pasów bezpieczeństwa, założenie kasków itp.)
  •  Amortyzator skrętu kierownicy (zapobiega skręcaniu kierownicy na postoju oraz ułatwia manewrowanie rowerem – kierownica samoczynnie wraca do położenia “0” – jazda na wprost)

Cena: 2 999 zł

Rower Rodzinny 2.0

  • Rama: Family Bike – niski przekrok
  • Widelec: amortyzowany z pełną regulacja twardości,
  • Stery: łożyska maszynowe,
  • Koła: 26′; obręcze stożkowe, aluminiowe, oczkowane,
  • Piasty: Novatec, łożyska maszynowe
  • Szprychy: INOX 2,3 mm
  • Opony: Shwalbe 26 x 2,0 wkładka antyprzebiciowa
  • Błotniki: tworzywo
  • Hamulec przód: tarczowy, hydrauliczny Shimano
  • Hamulec tył: V-B Shimano
  • Przerzutka tył: 8 biegów Shimano Altus
  • Kierownica: aluminiowa, profilowana
  • Wspornik kierownicy: aluminiowy, regulowany 
  • Chwyty kierownicy: piankowe, skręcane
  • Siodło: trekking GEL żelowe
  • Sztyca pod siodłowa: aluminiowa
  • Pedały: aluminiowe, antypoślizgowe
  • Oświetlenie: lampy LED 
  • Stopka centralna (umożliwia usadzenie dzieci w fotelikach, zapięcie pasów bezpieczeństwa, założenie kasków itp.)
  •  Amortyzator skrętu kierownicy (zapobiega skręcaniu kierownicy na postoju oraz ułatwia manewrowanie rowerem – kierownica samoczynnie wraca do położenia “0” – jazda na wprost)

Cena: 4 699 zł

ROWERY Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM

Rower Rodzinny 1.0
e-bike

  • Rama: Family Bike – niski przekrok
  • Widelec: sztywny (bez amortyzacji)
  • Stery: łożyska kulkowe
  • Koła: 26′; obręcze stożkowe, aluminiowe, 
  • Piasty: Shimano, łożyska kulkowe, 
  • Szprychy: INOX 2,3 mm
  • Opony: Shwalbe 26 x 2,0
  • Błotniki: tworzywo
  • Hamulec przód: V-B Shimano
  • Hamulec tył: V-B Shimano
  • Przerzutka tył: 7 biegów Shimano Altus
  • Kierownica: aluminiowa, profilowana
  • Wspornik kierownicy: aluminiowy (bez regulacji)
  • Chwyty kierownicy: gumowe
  • Siodło: trekking (pianka)
  • Sztyca pod siodłowa: aluminiowa (bez amortyzacji)
  • Pedały: plastikowe, antypoślizgowe
  • Oświetlenie: lampy LED
  • Stopka centralna (umożliwia usadzenie dzieci w fotelikach, zapięcie pasów bezpieczeństwa, założenie kasków itp.)
  •  Amortyzator skrętu kierownicy (zapobiega skręcaniu kierownicy na postoju oraz ułatwia manewrowanie rowerem – kierownica samoczynnie wraca do położenia “0” – jazda na wprost)
 
Wspomaganie elektryczne:
 
  • moc silnika 250W z możliwością odblokowania do 350W
  • akumulator 13 Ah/ 36V (szacowany zasięg 60-90 km)
  • rozbudowany sterownik – wyświetlacz LCD
  • prędkość maksymalna do 40 km/h

Cena: 6 799 zł

Rower Rodzinny 2.0
e-bike

  • Rama: Family Bike – niski przekrok
  • Widelec: amortyzowany z pełną regulacja twardości,
  • Stery: łożyska maszynowe,
  • Koła: 26′; obręcze stożkowe, aluminiowe, oczkowane,
  • Piasty: Novatec, łożyska maszynowe
  • Szprychy: INOX 2,3 mm
  • Opony: Shwalbe 26 x 2,0 wkładka antyprzebiciowa
  • Błotniki: tworzywo
  • Hamulec przód: tarczowy, hydrauliczny Shimano
  • Hamulec tył: V-B Shimano
  • Przerzutka tył: 8 biegów Shimano Altus
  • Kierownica: aluminiowa, profilowana
  • Wspornik kierownicy: aluminiowy, regulowany 
  • Chwyty kierownicy: piankowe, skręcane
  • Siodło: trekking GEL żelowe
  • Sztyca pod siodłowa: aluminiowa
  • Pedały: aluminiowe, antypoślizgowe
  • Oświetlenie: lampy LED 
  • Stopka centralna (umożliwia usadzenie dzieci w fotelikach, zapięcie pasów bezpieczeństwa, założenie kasków itp.)
  •  Amortyzator skrętu kierownicy (zapobiega skręcaniu kierownicy na postoju oraz ułatwia manewrowanie rowerem – kierownica samoczynnie wraca do położenia “0” – jazda na wprost)
 
Wspomaganie elektryczne:
 
  • moc silnika 250W z możliwością odblokowania do 350W
  • akumulator 13 Ah/36V (szacowany zasięg 60-90 km)
  • rozbudowany sterownik – wyświetlacz LCD
  • prędkość maksymalna do 40 km/h

Cena: 8 499 zł

 

Lublin, ul. Herbowa 15 b  –  tel. 605 463 607  –  biuro@rowerowy-serwis.pl